logo BMP Consulting

Aplikacja serwisowa BOK

Zapewnia pełną obsługę zleceń serwisowych od momentu ich utworzenia poprzez planowanie, kontakt z Klientem aż do etapu finalizacji i fakturowania.

Aplikacja BOK jest zsynchronizowana z systemem Comarch ERP XL, co umożliwia efektywną integrację danych i ich dostępność z poziomu przeglądarki.

Efektywne planowanie

zaoszczędź średnio 2 godziny pracy dziennie.

Automatyzacja procesów

zaoszczędź średnio 15 minut na generowanym dokumencie.

Zadowolenie Klienta

Skrócony czas potrzebny na rozwiązanie problemu o 25%.

Główne funkcjonalności Aplikacji serwisowej BOK:

Kompleksowa obsługa zleceń serwisowych

Aplikacja zapewnia kompleksową obsługę zleceń od ich utworzenia aż po finalizację i fakturowanie.

Komunikacja z Klientem poprzez czat

Wbudowany czat ułatwia komunikację z klientami bezpośrednio w kontekście konkretnych zleceń.

Automatyczne generowanie dokumentów

Tworzenie faktur, zleceń i innych dokumentów jest teraz prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.

Dostęp dla Klientów

Łatwy i intuicyjny w użyciu interfejs, pozwala szybko przeglądać, planować i zarządzać zleceniami.

Powiadomienia Real-Time

Inteligentne powiadomienia w czasie rzeczywistym z ważymi informacjami dotyczącymi statusu zlecenia.

Narzędzie do planowania zadań

Automatyczne i ręczne planowanie zadań zapewnia efektywne zarządzanie pracownikami i terminami realizacji.

Panel pracownika:

Dostęp do panelu pracownika.

Przeglądanie listy zleceń z możliwością filtrowania według różnych kryteriów.

Pełne informacje o zleceniach, w tym dane klienta, opis problemu, załączniki itp.

Komunikacja z klientem poprzez czat.

Generowanie różnych rodzajów dokumentów, takich jak zamówienia, faktury, korekty itp.

Rejestracja zmian i wydarzeń związanych ze zleceniami.

Możliwość planowania zadań, uwzględniając kompetencje pracowników.

Otrzymywanie automatycznych oraz ręcznych powiadomień o zmianach w zleceniach oraz innych wydarzeniach w systemie.

Panel Klienta:

Dostęp do panelu klienta.

Przeglądanie listy zleceń, ofert i faktur.

Możliwość kontaktowania się z biurem obsługi klienta.

Samodzielne założenie zlecenia.

Przeglądanie historii zleceń dla urządzeń na niego zarejestrowanych.

Płatności online – możliwość opłacenia faktury proformy oraz faktury sprzedaży.

Aplikacja webowa, nie wymaga licencji

Integracji z portalem B2B/ B2C BMP

Integracja z Comarch ERP XL

+48 530 922 325

Oddział Warszawa:

ul. Centralna 22, 05-816 Opacz-Kolonia

Oddział Olsztyn:

ul. Marka Kotańskiego 2/B.015 (Koszary Park), 10-166 Olsztyn

e-mail: biuro@bmpconsulting.pl

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z formularza kontaktowego lub skontaktuj się z naszym zespołem.