Skontaktuj się z nami
+48 530 922 325
Adres: ul. Centralna 22, 05-816 Opacz-Kolonia
Email: biuro@bmpconsulting.pl
Portal B2B to nowoczesne narzędzie, które ułatwia obsługę Klienta biznesowego. Dzięki niemu klient ma dostęp do wielu przydatnych funkcji, które pozwalają zoptymalizować jego pracę. Portal udostępnia szereg funkcjonalności, które umożliwiają łatwą i szybką obsługę sklepu.
Poznaj funkcjonalności portalu B2B, dzięki któremu obsługa sklepu stanie się o wiele prostsza. Udostępnij swoim klientom odpowiednie narzędzia, które w dużym stopniu przyczynia się do optymalizacji pracy. Sprawdź, co mamy do zaoferowania.
Całodobowy dostęp do oferty produktowej, stanów magazynowych,
dostęp do aktualnych cen, rabatów i ofert promocyjnych,
aktualne warunki handlowe: kredyt kupiecki, terminy płatności,
szybka realizacja zamówienia,
płatności online,
integracja z firmami kurierskimi: Inpost, DHL, DPD, Pocztex, paczkomaty,
posprzedażowa obsługa Klienta: reklamacje, zwroty,
Nieograniczony dostęp przez całą dobę do oferty produktowej, stanów magazynowych, cenników.
Indywidualne rabaty dla Klienta, cykliczne akcje promocyjne, wyprzedażowe. Możliwość negocjacji cen.
Aktualne limity kredytowe z odroczonym terminem płatności. Salda płatności z możliwością opłaty online.
Śledzenie aktualnych zamówień. Podgląd aktualny dokumentów zakupowych. Salda płatności.
Szybka możliwość złożenia zamówień przez Klienta, wysyłka i fakturowanie.
Tworzenie ofert Klient z uwzględnieniem ceny zakupu,
ustalenie formy płatności, sposobu dostawy oraz daty ważności oferty.
Obsługę posprzedażową z funkcjonalnymi zwrotami i reklamacjami.
Kontakt bezpośrednio do opiekuna klienta. Zapamiętywanie adresów wysyłkowych.
Integrację z serwisami płatniczymi, wysyłkowymi, e-faktury, google analitics itp.
Facebook, live czat, newslatter itp. Serwisy zewnętrzne Customer Experience i Financial.
Możliwość porównania ze sobą oferowanych produktów i dodanie najlepszych do koszyka.
Zegar odliczający czas do rozpoczęcia/zakończenia promocji, co może zachęci Klienta do podjęcia decyzji o zakupie.
Samodzielne tworzenie przyjaznych adresów URL dla podstron serwisu B2B.
Panel zamówień klientów wraz z elementami oraz statusem realizacji. Możliwość dodania nowej firmy kurierskiej i banerów.
Klient będzie miał możliwość podglądu stanów magazynowych w innych oddziałach.
Naszym priorytetem przy wdrażaniu jest indywidualne podejście. Dlatego już przy pierwszej prezentacji otrzymasz sprofilowaną wersje, odpowiadającą potrzebom Twojego przedsiębiorstwa.
Ludzie to najważniejszy element składowy BMP Consulting. Dlatego staramy się, aby mieć na stanowiskach ekspertów, którzy będą znali Twoją branżę. Przydzielimy Ci specjalistę, który doskonale rozumie, o czym mówisz i dokładnie będzie wiedział jakie rozwiązania zaproponować.
W swojej pracy staramy się dać od siebie coś więcej niż tylko standardowe usługi. W BMP Consulting proponujemy autorskie moduły, niedostępne nigdzie indziej. Ta przewaga sprawia, że możemy wpłynąć jeszcze bardziej na optymalizacje działań Twojej firm.
Adres: ul. Centralna 22, 05-816 Opacz-Kolonia
Email: biuro@bmpconsulting.pl
BMP Consulting Sp. z o.o.
Dane rejestrowe:
ul. Na Uboczu 4/50, 02-791 Warszawa, NIP: 951-241-87-18
Oddział Warszawa:
ul. Centralna 22, 05-816 Opacz-Kolonia
Oddział Olsztyn:
ul. Marka Kotańskiego 2/B.015 (Koszary Park), 10-166 Olsztyn
Spółka BMP Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-791) przy ul. Na Uboczu 4 lok. 50, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000636139, REGON 365372078, NIP 9512418718
Najświeższe informacje zawsze na Twojej skrzynce e-mail. Zapisz się dzisiaj.