logo BMP Consulting

Wdrożenie Comarch ERP Altum w IKEA Retail Sp. z o.o. usprawniło pracę księgowości

W styczniu 2018 roku ukończyliśmy wdrożenie systemu Comarch ERP Altum w spółce IKEA Retali, usprawniając pracę działu księgowego, który obsługuje kilkanaście spółek należących do grupy IKEA.
Comarch ERP Altum

IKEA najpopularniejszy dostawca mebli

W styczniu 2018 roku ukończyliśmy wdrożenie systemu Comarch ERP Altum w spółce IKEA Retali, usprawniając pracę działu księgowego, który obsługuje kilkanaście spółek należących do grupy IKEA.

IKEA Retail Sp. z o.o. to jeden z największych i najpopularniejszych dostawców mebli, wyposażenia wnętrz i ogrodów oraz dekoracji w Polsce.

Ideą biznesową IKEA jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.

Firmę cechuje doskonała organizacja procesu produkcji i sprzedaży mebli, które klienci wybierają w sklepach wielkopowierzchniowych lub popularnych katalogach IKEA, a odbierają ze sklepu w charakterystycznych paczkach w zestawach do samodzielnego złożenia lub zamawiają przez rozbudowaną, internetową platformę sprzedaży IKEA.

Po weryfikacji rynku rozwiązań informatycznych i funkcjonalności dostępnych systemów ERP, wybraliśmy Comarch ERP Altum. Dzięki niemu usprawniliśmy pracę działu księgowego, obsługującego kilkanaście spółek należących do grupy IKEA. Ujednoliciliśmy sposób rejestrowania faktur, wykorzystując elastyczność i nowoczesne technologie w jakich stworzony jest Comarch ERP Altum.

Co wyróżniło Comarch ERP Altum?

To co zdecydowanie wyróżnia Comarch ERP Altum spośród innych systemów dostępnych na rynku, to możliwość prowadzenia wielu przedsiębiorstw w jednym systemie.

Idea wielofirmowości opiera się na dwóch założeniach: Możliwości centralnego zarządzania wszystkimi przedsiębiorstwami w ramach holdingu oraz zarządzania każdą z nich z osobna.

Jakie korzyści z wdożenia Comarch ERP Altum?

Comarch ERP Altum umożliwia prowadzenie pełnej księgowości zarówno w firmie o jednooddziałowej strukturze, jak również w holdingu. Dzięki możliwości obsługi kilku firm w jednym systemie, platforma pozwala jednocześnie na prowadzenie odrębnej i niezależnej księgowości dla każdego z przedsiębiorstw oraz centralne zarządzanie finansami wszystkich jednostek.

Platforma pozwala wykonywać automatycznie wiele działań, które dotychczas wymagały ingerencji człowieka, dzięki temu, praca księgowego staje się znacznie wygodniejsza i prostsza.System pozwala również w pełni kontrolować stan kondycji finansowej firmy oraz w porę reagować na zmiany, dzięki m.in. analizom należności i zobowiązań (Business Intelligence).

Godną polecenia jest również firma BMP Consulting Sp. z o.o., której czas reakcji i sposób podejścia do klienta przyczynił się do wyboru oprogramowania. Polecamy BMP consulting jako doświadczonego i kompetentnego partnera.